Van dakrenovaties uitvoeren tot aan zonnepanelen plaatsen: wij hebben al op honderden daken gestaan en veel mensen blij kunnen maken met onze service. Ben jij de volgende tevreden klant? Bekijk wat klanten over ons zeggen of laat zelf een review achter!
Waarom klanten in ons geloven
Onze reviews
Grada van zandbeek
2025-05-28
“Wat een top bedrijf zeg!!! Na een prettig gesprek met Timo goede offerte gekregen. Helemaal geboft dat er onverwachts tijd vrij was gekomen en ze de volgende dag al steigers kwamen plaatsen en 2 dagen later om 7.00 uur al op het dak zijn gestart. Wat een verrassing was dat. Ook echt super harde werkers, vakmannen, enorm vriendelijk en gaan gewoon door al regent het pijpenstelen. Petje af… Blij met onze keuze voor van Ommen dakonderhoud!!! Dankjewel Timo, Michal en de rest van het team.”
Silvia Van ostade
2025-05-28
“Van Ommen doet zijn naam eer aan. De vele goede recensies kan ik alleen maar beamen. Goed mooi en strak werk. Communicatie erg goed snel en duidelijk. Per whatsapp super snel. Niks is te gek. Absolute winnaar in de regio omtrent dak werkzaamheden 👌🏼✅ “
Mark Hermans
2025-05-27
“Zeer tevreden over de werkzaamheden. De mannen werken hard en leveren topkwaliteit. Heldere offerte en afspraken worden nagekomen”
Rose Aarts
2025-05-02
“Van Ommen dakonderhoud heeft bij mij mijn dak geïsoleerd en voorzien van nieuwe panlatten en pannen. De medewerkers waren optijd en hebben het zeer netjes gedaan , alles in overleg en nadat ze klaar waren alles netjes achter gelaten. Zeker een aanrader als je je dak wilt renoveren.”
Julian korf de gidts
2025-05-09
“Van Ommen Dakonderhoud heeft mijn oude dakraam vervangen voor een mooi nieuw exemplaar. Zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden”
Peter van Hagen
2025-05-07
“Vandaag zijn de mannen klaar met het opnieuw bepannen van het dak. Fantatische ervaring. Geweldige ploeg medewerkers onder leiding van Roy de voor(vak) man. Geen vraag was teveel en ze hebben supernetjes gewerkt. Een bedrijf en personeel om trots op te zijn. Chapeau!!!!!”
Igor Bots
2025-04-18
“Van Ommen heeft de zaken goed voor elkaar. Alle afspraken worden goed nagekomen (plaatsen steiger, plaatsen container, start werk etc.). De werkvoorbereiding functioneert top. De communicatie was erg plezierig. Maar ook in de uitvoering loopt het goed. Nette medewerkers die ook goed opruimen. En het project bij ons was niet een standaard project. Wij hebben een huis in het centrum van Zaltbommel waar werkelijk niets recht is. En dan wordt er in tijdens de uitvoering een oplossing gevonden voor de uitdagingen die van Ommen tegenkwam. Wij zijn zeer tevreden.”
Melvin Goldman
2025-04-14
“van Ommen heeft ons dak keurig gerenoveerd. Alles verliep volgens de gemaakte afspraken. Blijf zo doorgaan mannen👍👍👍”
Leslie Vanrijkom
2025-04-10
“Dit bedrijf is echt n aanrader want komt zijn afspraken na en maakt n mooi stukje vakwerk. Heb al vaker zaken met ze gedaan en is elke keer weer n fijne ervaring. Frisse jongens en n gezellig team. In het kort….. geweldig!”
Geertje de Groot
2025-04-09
“Van Ommen heeft voor ons een compleet dak vervangen van een monumentaal pand in de binnenstad van Maastricht. Dit was vrij complex qua uitvoering, voorbereiding en afstemming met de gemeente. Gezien de eisen van de Gemeente Maastricht aan de uitstraling, moesten zoveel mogelijk dakpannen hergebruikt worden. Ook het zinkwerk moest in oude stijl aangebracht worden. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking, ga zo door!”
Jos Bartels
2025-04-09
“Het platte dak is geheel voorzien van een nieuwe deklaag. Keurige medewerkers, zowel de dakdekkers als die van planning en administratie. De dakdekkers beschikten over goed materiaal en hadden een nette aanpak van hun werk.”
Winfred Copal
2025-04-08
“Van Ommen Dakonderhoud heeft het volledige pannendak van een monumentaal pand midden in Maastricht vervangen. Prima mee gewerkt en alles volgens afspraak uitgevoerd. Een aanrader. – korte communicatielijnen – mensen weten waar ze mee bezig zijn, zowel op kantoor als op het werk – komen afspraken na – leveren kwaliteit – Fijne mensen”
